مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:252023-01-18پزشكي

 دو سوم سرطان های زنان با مراجعه زودهنگام قابل درمان است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با ابراز تاسف از مراجعه دیرهنگام زنان ایرانی برای درمان در برخی از سرطان ها، گفت: این درحالیست که بیش از دو سوم سرطان های منتسب به زنان با مراجعه زودهنگام قابل درمان و کنترل است.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با ابراز تاسف از مراجعه دیرهنگام زنان ایرانی برای درمان در برخی از سرطان ها، گفت: این درحالیست که بیش از دو سوم سرطان های منتسب به زنان با مراجعه زودهنگام قابل درمان و کنترل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در مراسم جشن ایرانداخت که به مناسبت گرامیداشت مقام زن و مادر با حضور مشاور رییس دانشگاه در امور بانوان و خانواده، تنی چند از اعضای هیئت رییسه و جمعی از مسئولان دانشگاه صبح امروز سه شنبه 27 دی ماه در تالار امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به مسئولیت اجتماعی دانشگاه، بر ضرورت آسیب شناسی در حوزه های مختلف مربوط به زنان به ویژه حوزه سلامت تاکید کرد.

دو سوم سرطان های منتسب به زنان با مراجعه زودهنگام قابل درمان است رییس دانشگاه ضمن ابراز تاسف از مراجعه دیرهنگام زنان ایرانی برای درمان در برخی از سرطانها گفت: متاسفانه بانوان ایرانی به دلیل مشغله های زیاد کمتر به سلامت و غربالگری بیماری های سرطانی توجه می کنند و اغلب دیر مراجعه می کنند درحالی که بیش از دو سوم سرطانهای منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 دو سوم سرطان های زنان با مراجعه زودهنگام قابل درمان است

 دو سوم سرطان های زنان با مراجعه زودهنگام قابل درمان است